bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, April 19, 2010

CERITERA SEMALAM..

1st of all..penat yang teramat sangat..ngan pening pale lagi..adey....hah..semalam jumpa mak..rindu terlepas..wawawa..still dpn mkn sambal ikan bilis mak lagi.hope akan dapat sampai akhir hayat aku..

story1:jumpa kuage alg..sumer ade.anjang..urm..boleh dikatakan 'kurang' la sket..ade ke ptot g sound mak aku..lol btol..da la milah ko tu pemalas.milah tu lo nak ko betol2 xdenyer die layan ko segitu.anjang pon...camtu pon xboleh paham..sengal..harap je para..xpasal2 kak da xsuke ngan ko..hah.padan muke..

story2:jumpa ateh untuk kali yang kedua..yess..rindu ateh..ude??mane nak letak?suke hati aku la..aku ada hak nak suke.nak kawan ngan sape2 pon..ko mane boleh halang..adey...yang penting suke tengok ateh..ciri2 lelaki idaman aku ade sket pada dia..lembot je orangnyer..AKU SUKE ATEH...

story3:kalo la boleh...aku xnak da kenal ngan orang yang bernama amin..aku xmahu disakiti dan menyakiti..cukupla pada insan yang lalu tu..jangan kalian hadir lagi untuk sekian kali ini..kate orang bile kite bencikan seseorang,maka diakan jadi milik kita 1 hari nanti..aku xbencikan mereka cume xperlu la lagi korang hadir  dalam hidup aku a.k.a NURLIYANA...

No comments:

Post a Comment