bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, September 14, 2011

KALAU LAH..

KALAU LAH aku dapat undurkan masa yang lalu akan aku usahakan untuk menjadi seorang pelajar yang pintar..

KALAU LAH aku dapat undurkan  masa lalu pasti kini aku sudah berada di "obersea" bagi melanjutkan pelajaran.. - angan angan yang cube direalisasikan namun tidak dapat jua..

KALAU LAH apa yang kita impikan jadi kenyataan mesti best kan..

NAMUN

itu semua sudah tertulis sejak azali lagi. Dia telah merancang setiap perjalanan hidup kita. Belom tentu apa yang kita lakukan itu mendapat berkat dariNya. Tapi selagi kita bernama Manusia, usaha + doa = tawakal tetap dan harus kita lakukan..
apa yang terjadi kini janganlah ditangisi. kerana setiap perkara perkara itu ade hikmah disebaliknya.
dan AKU. AKU. AKU. tidak perlu patah semangat.memang perjalanan mu masih panjang. seharusnya perjalanan ini harus digunakan sebaiknya demi masa depan mu kelak..

p/s: sekadar berbasa basi untuk sedapkan hati.
kerana xtahan duduk dirumah menjadi peanggur terhormat.
hah.. mudah mudahan limpahan rezeki itu buat aku.
amin...  

No comments:

Post a Comment