bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Tuesday, May 25, 2010

Dengan lafaz BISMILLAH...Aku mulakan...dengan berkongsi rasa hati...sesungguhnya sejak kebelakangan ini aku terasa mempunyai kekurangan yang teramat sangat..sehinggakan tika aku cuba untuk mendekatinya pasti ade saja yang cuba pisahkan aku..memang aku,akui yang aku telah menjadi alpa..lalai  menjadi umat yang punyai tanggungjawab dimana ia telah diamanahkan aku sebagai seorang muslim,islam sejak dilahirkan..dan amanah yang aku pikul itu menjadi lebih berat setelah aku leka dengan kehidupan yang aku lalui kini...jika dia tahu..tidak ade niat sedikit pon dihati ini untuk aku melupakanmu....namun aku hanya la manusia yang lemah....mencuba dan terus mencuba tapi tetap tersungkur..ntah bilakan masanya aku dapt berdiri tegak kembali..betul kata mak..'ina,kalo nak ilmu tu berkat,berjaya dalam hidup,jangan lupakan dia..dia akan bantu kita masa kita susah dan senang..dia sentiasa dengar rintihan hati kita..cumernye terpulang pada kita untuk menerima @ tidak pertolongan dia tu'..tapi aku??masih begini an terus begini dan xtau sampai bila...sebenarnya..aku perlukan seseorang yang boleh membimbing aku dari pelbagai segi...ingin sekaly hati ini punyai seseorang yang memiliki ciri2 insan yang aku mahukan...dan aku pernah dengar..kata-kata hikmah kot bunyinya camni "DIA XKAN BERIKAN APE YANG KITA MAHUKAN TAPI DIA AKAN MEMBERI APA YANG SEPATUTNYA MENJADI MILIK KITA"ha...lebih kurang camtu la..
so,sekarang ni..ape nak aku buat..memang lah seseorang tu xsempurna..xsemestinya kesempurnaan itu boleh memberi kecacatan pada sebuah hubungan..ah...ntah la...masih awal agaknya untuk aku berbicara tentang cinta sesama manusia..itu ku akui memang "A" sentiasa ade disampingku..tapi..berikan aku masa untuk belajar mencintai manusia spertinya..dan yang pasti kini aku sedang dan mencuba untuk belajar untuk mencintai dia...

DIA YANG AKU MAKSUDKAN: ALLAH S.W.T..

No comments:

Post a Comment