bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, May 23, 2010

susah betol nak lepaskan diri dari amin ni..nape ade jep yang datang tanyer pasal dia kat aku lagi..korang xtau ke kisah aku ngan dia da lame berlalu.da nak dekat setahun da..nak kate xsayang,tipula kan sebab dia teman aku paling lame..yang aku harapkn boleh gerak same2 nanti..tapi xde jodoh kn..xpe..antara kita da tertulis...kau bukan dengan ku..haha..
da la wahai kawan2 komeng..jangan la nak tanya pape pasal kami lagi..xtau nak gtau camne da..bia kan hati aku ada pada MUhammAD azAt sorang je..lagi korang tanye lagi macam lalang la hati aku ni..pendirian susah nak teguh..aku cube untuk meneguhkan pendirian aku..

cinta untuk M.khair amIN da lame xde untuk aku.mati setahun yang lalo...

No comments:

Post a Comment