bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Tuesday, July 5, 2011

jika hari ini dapat diputarkan..

jika hari ini dapat diputarkan,memang sume orang mahukan nye kan.tapi sayang mase berlalu dengan pantas.
sedar xsedar,dah 3 tahun kite bersama. susah senang,kalot malot,gadoh perang,sume la ade.ape lagi yang xde.lengkapkan 'subjek' yang ptot kite amek.hukhuk

neways hari ni rase2 aku la memang genap 3tahun kite kat sini.tapi memang kompom kan?? YE kompom la.
aku ingat lagi mase mula2 kite datang. ceeewah..masing2. xnak mengalah. ade yang datang siap ngn pakwe. padahal datang nak register untuk belaja jer pun. bukan nak ke obersee pun. dengan beg sebondong2.macam nak lari rumah. sampaila masing2 berjumpa dengan housemate memasing. okeh enaf.. dekat area tu korang boleh reka cerita korang sendiri. skrang aku nak citer ape yang aku nampak dgn mate hati aku plak.

selama 3tahun kite bersama, macam2kan kite lalui.. susah senang,pahit manis,tawar maung. sumer ade la. sampai la 1 hari tu yang bergaduh buleh berbaik,yang terpisah buleh berpeluk kan. memang awesome la.
sebab? hanya 1 perkhemahan. aceee. skema gile kau liyana.. ah peduli ape. yang mana campin tu sepatotnye utk kita2 aje. wah, dah cam tagline tapi xtau tagline sape dan ape punye.. hehe.

dari situ tertautnya perasaan kasih dan syg.. serius!! yang mana aku xpernah baik,aku jadi rapat, xbertegur boleh berteguran.. see betapa ALLAH nak tunjukan kita buleh menerima 1 sama lain. tapi syg nye perpisahan tetap akan berlaku. dimana setiap pertemuan akan diakhiri dengan perpisahan. sedih kan? ape?? xsedih?
memang hati batu kawau orang ni.. kemon la. i know deep in ur hearts ade perasaan itu, cuma xnak tunjukkan?

xpe keep it and pasti ade 1 tika nanti korang akan merinduinya teramat sangat nya pun. eh.. nape acai ade dalam ni plak.. shush3..sibok je acai ni. nasib mail lambung xmasok mencelah..hihi. rindu bergelak ketawa, menangis bersama , menjerit pekik terlolong. aku pasti malahan sure yang korang akan menangis bila teringat lantas aku bermeseg2an dgn kawan2 korang.  caye lah.

tapi sayangnye setiap pertemuan pasti akan diakhiri dengan perpisahan.
memang xbuleh nak tolak Takdir itu. dah memang tertulis kan. korang pun tahu.
ukeh..enaf.. aku pun xnak mengalirkan air mate,cukup takat ni..
dan ade sedikit pesanan buat korang ..

t0 my h0usemate : TQVM sbb sudi berkawan dan bersusah payah dgn aku.jgn lost contct k.
yg mana sambung blja,stdy smart semoga DEGREE dlm genggaman pulak.
t0 my exgroupians : TQ sebab sudi berkongsi ilmu dan pendapat dlm aktiviti kelas.
t0 my lecturers : TQTVM sebab berjaya temukan hati2 kami..tanpa campin tu mugkin kami tetap kau-kau. aku-aku. yess!! i'm very the sure..

last but not least : pada siapa2 yang bakal mendirikan rumah tangga sila2 lah jemput..insyaallah ade rezeki akan sampai ke mjlis itu. aku mintak maaf banyak sepanjang persahabatan kite.halalkan segala2 nya dan aku turut maafkan korang.semoga berjaya dunia akhirat sekalung doa buat korang.

seriusly u  r best frens i ever had.
MUCH lots of memories.
l0t 0f l0ve
salam sayang buat kalian...
(*-*)^

No comments:

Post a Comment