bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, July 19, 2010

pagi yang CEria

huhu..lame da xberblog..susah sangat nak menaip sekarang nih..sibok..membantu makkat umah ni.nasib la demam da kebah..xdela rase malas2 sangat..nak share 1,2,3 perkara yang menarik sejak kebelakangan ini..

1.HIs coMIng...
caye xcaye je..sampai jugak dy kerumah aku..haaa..amek..duduk ngn abah plak..sume bnde dy bercrita..last2 terpinga2..tu la..berckp ngn org senior..terpisat2 la jadinya.sampai ke hari ni tersenyom sorang2 lagi aku bile terigatkn pasal dy..kelaka..makan banyak.xpadan ngan kurus..hush...
pastu ade plak pandang enteng terhadap aku..pe.??igt aku xpro sgt ke??mmg xpro pom.tp still dlm pembelajaran la..standard la tu xpro.sbb aku bukan ade dirumh sgt..aku byk hbiskn mse dgn merantau mencri ilmu beb..sbb tu xpro..tapi demi MU,1 hari nnt ko bkl temuinya..antra kita de ngn x je.. so bersabar lah dgn cara ku ini..
mUHaMMad AZat <18/7/10>

2.ABout 'hiM'..
wah....nak bend aku sbb xtlg ko plk..mse aku sush ko ade tny kbr..septh pon xpenah ko tny.then bile ko sush br la terhegeh2 nak merayu mntx tlg ngn aku..tu pom sbb aku yg cr ko..aku cr ko sbb ak msih rse trikt ngn fmly ko..bkn sbb ko kwn.tp sbb atok&wan ko.so ples la,jgn nk berharp yg aku mngih kasih dr ko lg...whats kind of men u are hah?da la..klo ko blh hidup berdikari tnp aku,then y suppose u ask me to help u...now,u have x oppurtinity to further ur stdy u should grab it..jgnla nk men2 lg..sush kot klo blja xpndai..nnt mse dpn sush nk nmpk..pada ko aku xberdendam,sbb ko pnh part of my life..cume nye kecewa sket..sbb ko xpndai nk mnghargai org lain..sso..hopefully u will be succes.

k.0.m.3.n.G
3.aLL my duties..
hah..ni pslnye..mmg penat jd surirumh..wlo aku tidak memasak la..nk uruskn rumh lg..ank2 lg..memang penat..cmtu la mak aku..betapa pnat dan lelahnye dy mguruskan rumh tgga..padayg gatal nakkwin awl tu..da sggup ke nk pikol tggjwab..berat dan byk wo...pada yg menaip ni..ko blja la puas2 dlu..jgn nak pk sal kwin.nikah kawin ni bile mse blh..bile da tbe msenye,ko rse nk gerak ,blh la grak.nk kpol hrta dlu pom blh..tp than ke???lalala ..dah2...yang pentgxlme da lg..tgl 5hr je lg..xsbr rsenye mok pulg..mok tidor puas2...xckop tido jge ank2 yang membesar ni..harap2 prjalanan mase depan aku nnt sebaik yang aku harapkan..amin..

No comments:

Post a Comment