bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, July 1, 2010

hAri ni...

sebelom sampai rumah mak aku...aku balik ngn my bro..thanks to him cos banjer adik..tq for MCD and KNIGHT DAY MOVIE..i enjoy it wif u la bro..terasa mereng tu still ade abg...nnt kite kua lg ea..nak berdua je tau abg..lala..then,abg drop aku kat mah mak kt TTDI..mak la ajak jadi penanggah untuk anak dia nk jadi pengantin..adesh...ade ke patot??patot la tu..aku pon da kenal dorang..yang besh nyer,nasib aku baik sebab xyah lame2 kt umah mak..sebabnyer kazen i datang pickup..huhu..lpas mjlis pon aku dapat balik awal..xyah tunggu lame2..yehaa...suke sangat...

  seminggu dok kat umah aduh...penat sungguh..pagi2 buta da kena bangun..tau wat
pe??..macam2..antaranye..bungkus nasi lemak,nasi kerabu,goreng kuih..tapi sayangnye aku xde seni untuk tu sume..aku tengok mak je yang wat.mak pom cam xharap sangat aku wat keje2 tu.at last apa yang dia harapkan..ialah bagi aku kemas dapur yang dia da kepoukan..adesh..xtahan sungguh.bersilat gayung aku..pastu kakak ngan eda plak sampai..tu pom bakal2 soh aku bermakyong..dengan nak bancuh susu lagi,nak mandikan dorang lagi..aha..memang xde mase untuk aku nak berpoya2 kat rumah la..banyak je kje..sihat aku jadinya..then aku balik je ostel ni jadi nak demam.da la buku xbace lagi.senin ni da final..ahaha...pening sungguh pale ku..

nak nulih banyak mende sebenarnye,tapi mate ni xmampu nak bukak besar2..pedih..letih sebab perjalanan dalam bus tadi..sampai sakit2 tengkok...aha..neway tq to nora sebab temankan i balik mah mak ea..

No comments:

Post a Comment