bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, July 5, 2010

xlarat sangat nih....

time ni la rasenyer perlukan mak sangat2....demam..kalo ade mak kt sisi ,esti da ku pelok erat..time sakit+sunyi camni baru terasa betapa pentingnya DIA kepada ku...bukan bermaksud dia xpenting dulu..tapi tu la hakikat kehidupan seseorang..lebih mengagungkan yang jaoh dimate dari yang ade didepan mate...kasihan ibuku...ape jenis anak da..hahaha..pape pom mak Ina akan cube sedaya upaye dalam meniti hari2 mendatang ini dengan tenang...

hari ni FINAL.....fush...boleh tahan...terpakse jawab juga walo badan xbape nak segar...memang dugaan betol la...da la susah paper tu...urm..xtau la dapat bape..carry marks plak xlepas target...ntah la..xta nak cakap camne..dilema sebenarnye..nak tau ape..urm...camni..hish..susah la plak nak cakap..nak share ngan sum1 yang close ngan kite pom bukan dia paham..sebabnye mentaliti kita xsame..dorang ley la cakap nape xstdy..kan da xboleh jawab..ha...abah dy..igat senang..meh duduk,jwab exam aku..sedap je cakap..urm,..xley nak share langsung...

berceita mengenai dilemma....apekah maksudnya yang sebenar??aku pom kompius..tapi....aku xkan men'kompius'kan diri aku selagi xabes final..banyak lagi yang kene aku fikirkan selain perkara remeh camni...penin2...tolong la jangan tambah ape yang ade dalam hati dan fikiran ni...sudah2 la....xtahan....boleh dapat heart attack aku segini....

andai ade satu mase nanti,pada yang senantiasa menye'follow'i blog aku ni,aku akan kongsikan sesuatu yang telah lame aku pendamkan dan inginkan jawapan dari kalian..dan aku berharap keputusan yang bakal aku buat nanti tidak merugikan sesiapa pom...
doakan aku yer....

No comments:

Post a Comment