bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, April 14, 2011

janji 1


 TARA.......



boys angkat lect kesayangan...
sir fazli tu tga wat ape agaknye??
nak jawapan??
tunggu..
dgn bentuk segi 3 : lan, azri, hafiz, man, wan, wahi.
yang xnampk tu harteem kot..

after paper AWM ,sir ALAMIN..
left : wawa, nat, anis

malamnye plak left :ain, aku, k.ayu, wani..
blakang aku tu boyfie kak ayu.. (abg wan )

aku..
diantara 2..xtau nak intere group mana..
last2 dok tengah then snaps...
tp np ngn junz tu..ahakss..

mereka..
eh2...ikot level tinggi la..
from left : junz, marcela, aku, anil
left : ain ,kecik
3 sekawan xpernah berpisah.
rite : maz, ina , dayah
muke happy gile memasing..
sebab??da abis final kan..memang lar ^-*
ade sikit drama..pertautan kasih kembali..
=)
3 lapisan sahabat...=p
ni aunty guard yg salu jd mangsa kami..
pasni xde da...=(
mereka again...(",)
my full classmate...
this is last...
lurv u all...<3

nak kate our ousemate xbuleh..
cincai2 klas mate la..
dr kiri : kecik, nat, k.lin, ain, wawa, aku, kamira
yg boy sweet tu james..

sebagai penutup...

pixca dengan lect tersayang... tersayang??(mata ke atas tgn didahi)




sir zainurol fazli wit me...
*-*
jangan jeles..korang ade??ade??ade aku kesah??
ahakss..



nota kaki sikit :  mesti korang nak tau kan jawapan utk 1st picxa td  kan? kan3..
jawapannye : sir fazli tga mem'poyo'kan diri.
amik gambar sendri kot..haish..
lurve u all.^^

No comments:

Post a Comment