bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, April 7, 2011

my journey..

perjalanan aku bermula dari jam 1 pm..dengan berteman kan r0mate aku as my beloved driver yang ayu2,sopan2 drive..then to u AIN SUKITO...sebab teman kan aku eh..
ukeh..
niat sebenar menjejakkan kaki ke skulah adelah untuk amek sijil sPm yang da berhabuk2 kat pejabat tu ha..naseb je xdilantingkan kat putrajaya lagi..lau x,jenuih nak p sana plak..then sampai sane dalam kol 2.30 p.m..masuk je pintu gerbang skulah...mak ai...keterujaan melampaui batas...kenangan2 menggamit..kalau lah dapat ulang balik kenangan terindah..pasti bestkan...
dah2 la malas nak citer panjang..sumernye aku da muatkan dalam foto2 yang aku sempat amek gune hp S0NY ku yang banyak berjasa ni..

sila lihat bawah yer.
v
v
v
v
taraaaa...

ni aspuri jR..amek mase otw kekonon nak melawat baby baru c.rosmaizah a.k.a mama ros..tapi xtau umahnye yang mana 1..

ni pulak..SURAU sekolah yang banyak membawa diri aku ke arah kebaikan..
so far masih lagi cantik..^^

DM a.k.a DEWAN MAKAN..tempat yang korang salu akan pergi untuk isi perut..xkiralah sedap ke x pasti akan pergi jugak kan..nak makan pun berebut2..ish2..

area pejabat sebelah kiri tangan aku..
actually banyak sangat dah perubahan skulah ni..cumenye ni je la yang sempat aku snap buat tatapan korang untuk ex SEMENTA / x..maklumlah,camera xberkuality sgt...next time plak yer..


perjalanan diteruskan ke rumah family angkat...dulu lain..sekarang lain..tapi kasih sayang tu tetap ade..
sampai2 je g dapor bukak saji umah wan..haish..ape nak jadi lar..wan pun soh makan,ape lagi aku tibai la..sedap gak lauk yang wan masak.hihi..
sebelum balik sempat bersnap2..

tengok eh3..

ngan atok..

ni family angkat..
dr kiri : mak,atok,wan..

atok berkaca mata dan bertopi koboi...
cayalah...
x:nape aku cam gemok eh....??


koleksi sijil2 yang aku g amek semalam..

sijil SPM + sijil ENG dr U CAMBRIGDE..
caya x??yang ade je akan caya..

ni lambang dan buktinye..

ni lar sijil nye..result aku P&C kan..xbuleh tayang2..
malu..
ahakss..


then,abes kat area2 pahang..teruskan lagi perjalanan ke rumah  future sis in law..mudah2an dipanjangkan jodoh...
ameenn..jumpe la seluruh ahli family nye..terbaik..siap suh makan tengahari lagi..oh tidak...len kali yer mak eh..haaha..
takot la tu kan..^^

itu saja..
enough..
penat yang teramat
tapi sangat besh..
nak pergi lagi..
buleh???
hihi


No comments:

Post a Comment