bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Friday, April 15, 2011

xsuke cakap!!

kau!!
ye la...kau la..
sape lagi..
xkan babun plak kan..
kau xsuke aku kau cakap depan - depan k..
jangan kau jadi naif sampai tingglkan memo segala bagai..
tu xterluah makne nye..
kau akan sentiasa 'sakit' dengan aku kan..
bukan kau jer..
aku pun turut merasainya sama..
aku akan rasa sebebas - bebas nye bila kau xde depan mate aku..
aku bebas buat ape saja aku suke..
nak melalak,nak pasang lagu kuat - kuat..nak bercakap dengan kau ke x.. aku pun suke..
tapi xpayah beria lah..okeh..
aku pun xsuke..
kalau kau ade depan mate aku,xkirelah dalam ape jua keadaan kau sekalipun kau seolah - olah seperti musuh dalam kelambu.. gunting dalam lipatan.. tarik rambut dalam tepung.. baling batu sembunyi tangan..kan..
dah serumpun peribahasa aku kasi kat kau..
da la wey...
aku bosan do.. cukup lar..aku xjumpe orang cam kau lagi..
banyak kot dosa aku bile aku perasaan camni..
dengan aku terdengar itu inilah..
haish...
da la...
cukup lar..
sekali pun aku xbercakap dengan kau aku maafkan kau dari hujung rambut sampai hujung kaki.
aku halalkan segala - galanya untuk kau...
terpulang pada kau untuk halalkan dan maafkan aku atau x..
hak kau!!!

nota kaki sikit : xsuke/xpuas hati meh cakap depan- depan ngan aku..
hanya orang sekeliling ngan kita je nampak ape kesalahan kita..
kite manusia biasa yang xterlepas dari kesilapan..
berpesan -pesan  kan itu bagus..
dari berkata - kata dibelakang..
free - free je dapat "saham"..
please,aku nak abeskan pengajian aku ni dengan hati yang bersih dan ikhlas..
kerana mahukan memori terindah bersama kalian..
aku xmahukan  kerana 'kecacatan'  itu merosakkan memori yang terbina kelak..
salam sayang untuk mu teman^^

2 comments:

  1. yo yo mrh sgat ni miss yana kite ni..saba2...

    ReplyDelete
  2. maroh la kawe nyo...main tikey blakey bkponyo??xpuas hati mari depang la....
    kan da bercampur2 lorat aku.haha

    ReplyDelete