bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Friday, April 8, 2011

cube untuk tersenyum..

syukur alhamdulillah...
syukur pada mu YA ALLAH..
syukur pada mu YA RABB..
dengan segala kurniaan ini..
sesungguh nya ini lah yang seharusnya aku dapat diatas usaha2 yang telah aku cuba lakukan.
ini adalah yang sehabis baik dan terbaik telah aku lakukan..
mudah-mudahan kekecewaan ini akan terubat 1 hari nanti..
ameen..


renungan buat diri sendiri : sayang,
jatuhnya kau kali ini bukan bermakna kau gagal selamanya..
kau bangkit dan usaha untuk mendapat tempat yang teratas..
sesungguhnya kau sedang diuji oleh ALLAH S.W.T
untuk melihat sejauh mana keangkuhanmu setelah satu nikmat telah kau dapat..
percayalah sayang,pasti ade 'cahaya' buat kamu dikemudian hari..
sayang,kau carilah 'cahaya; itu bagi panduan hidup mu..
pasti kau akan merasai nikmat didunia dan akhirat..
ameen..

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PEMURAH,
YA ALLAH YA TUHAN KU PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN YANG KAU REDHAI..
JANGAN KAU SESATKAN HATI HAMBAMU INI..
BANTULAH HAMBAMU INI MENCARI PETUNJUKMU YA ALLAH..
AMEEN...

2 comments:

  1. insya allah..pasti dtg cahaya itu...aku bukan sesiapa padamu..tp aku doakan kejayaan kamu..ameen

    ReplyDelete