bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, April 14, 2011

tamat . finish . fullstop . enough..

sekarang ni da 1.50 a.m da.mata stil xbuleh pejam lagi. teringat2 tentang  jawab exam paper SIR ALAMIN td..bukan sebab ape, cumenye buleh plak blank kat 1 part tu.. hadoi..mmg spoil la..syg kot sebab xdapat buat yang sehabis - habis baik nya.. geram ar.. ase cam kecundang pun ade.. tapi nak wat camne benda da jd,xbuleh nak ulang2 da.. harap2 ade lar A untuk semua subject.. meningkat la pointer aku... ameen..

hari ni jugak means 14 APR 11 telah tamat istilah seorang pelajar..cume masih dalam clinical posting saja..
harap2 ade peluang yang cerah untuk aku dimasa depan..

bercerita tentang mase depan,tengah pening2 nak pikir ni. antara  2 pilihan yang terpaksa aku buat... BERKERJA @ SAMBUNG BELAJAR.. dalam dilema.. kalau nak sambung kena pikir dari sudut kos kewangan dan tanggungan family.. kalau berkerja tiba turn aku pulak untuk sara adik2 aku pulak....
hish....camne ni.. peluang yang diberi oleh pihak kolej nampak cam 'menarik'..tapi tu lar.. xtau camne...
boleh x u all blogger2 sume bg pendapat kat i..needs!!

and tonite also we are celebrate our last meeting.. with big dinner..xde la dinner mana pun.. walau xramai yang datang tapi msih tetap meriah.. to my frens DHC 0804 u are the best even dalam tu ade 'ulat'..btw its ok.. sekarang sumernye da abes..jumpe korang lagi nanti eh...

notakakisikit :   pixca untuk hari saje nanti akan diupload yer..
nantikan aje eh3...
nite all ^^

No comments:

Post a Comment