bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, June 24, 2010

APE YANG JADI ADE HIKMAHNYA...

urm..nak citer ape dulu ek??yang sedih ke yang xsedih...urm yang sedih la..nnt boleh recover dengan yg xsedih...last 2 nigt i got a call from my frens bf...my best2 frens lak tu..aduahai..da la ggu aku tido..then aku marah la.mne xnye..kol aku 2,3 pagi.da la aku sush nak tido orang jenis nye..aku punye panas aku sent la msg..tapi msg aku adelagi la kesedaran sivik sket..ni dy...ha...amek ko..2 msg yg diberi penuh makian...whats it is???hush...pnas aku..disembur dengan perkara yang aku xwat..tarak tahan kawan..klo korang bace msg yg aku terima tu kompom nk menagis...memg menagis la aku..xpernah ko digelar sebegitu hina..neway..xpe..and esoknya,i got call ffom him again to ask his apologise...i'm ok..even i kena macam2 pom i still can smile ma.but its so hurt to smile in pain condition..ops..terabur pasar aku nyer english..
then aku belajar stu perkara dari kawan aku...iaitu...
'BELAJAR MEMAAFKAN ORANG ADELAH LEBIH BAIK DARI MENYIMPAN DENDAM'..
(kredit to SHAZATUL HAZIRAH)sebab bg aku peringatan cmtu...
so aku maafkan orang2 yang pernah wat silap ngan aku dulu..aku halal2kan segala2nye....
amin...

ok2..now is BAB 2..bab yang da xsedih2 lg...
sejak kebelakangan ni aku da jumpa kawan2 lame mse SEKOLAH KEBANGSAAN SI RUSA..
Hush..rindu kot...memang rindu sgt...xsanke dpt jmpa korang balik...tq to FB sebab hubg kn kitorg...neway keep intouch ye kawan2..nnt TOLONG adekan reunion...plishhhh...i'm beg to admin...hah...
bangge jap admin..bla...lalala.
banyak mende nak tulis tapi MAGHRIB da nak datang singgah..nanti jumpa lagi..

mood nulih:happy+hiba=dengar lagu ost LBS..

No comments:

Post a Comment