bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Saturday, June 12, 2010

sakit+penat=tapi besh..

hari ni setiap pelusok kota aku masok..celah2 jalanan yang xpernah aku lalui,aku redahi..tu pon berteman kan kawan aku NUR AIN' BT SUKITO.tq sebab sudi kua ngan aku lagi..walo aku rase terdera dengan membawa beg ko yang berat 4kg tu,tapi aku happy setelah aku dapat energy balik..hehe..tq kawan..kuala lumpur...urm..kalo hari minngu xyah cakap la..cam semut dapat gula..ramai nak mampos..lenguh kaki aku ni nak menghabiskan perjalanan dari awal sampai la penamat nye..lame da xjenguk MASJID INDIA tu..walo xde barang pon yang nak dibeli tapi aku mesti kena g jenguk jugak tempat tu..hehe cam ade manusia yang bertakhta di hati je kan..padahal xde pon..

yang mengamit kenangan+memori lame ialah tempat2 per'dating'an antara AKU DAN DIA...suatu mase dulu..miss him so much.tapi jodoh xpanjang hanya tempat,kenangan je yang mampu menjadi pengubat rindu...wehhhh...aku rindu samo ko la......haish......cool2..xmo camtu yana..xmanis dipandang orang walo orang xnmpk..huhu..
lagi 1..tangan ni gatal ter'msg' dia..igt kn xde respon,lucky nye ade..he's say the same things...giler la...ko ade lagi rupenye kengan tu..nice..kept it up ea...

yang penting aku puas hari ni....walo duit berabis....weweitt....tau kat mak abes kne maroh...lala...

No comments:

Post a Comment