bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Saturday, June 19, 2010

morNIng MEmo's


Bagi la aku gelak puas2 dulu..hahahahaha...gelak setan+besar...hish..xsopan betol anak dare ni..memalokan betol..camni citernye..xpasal2 bangun pagi got call from him,then ask me to talk wit his mom..gile ape..aku nak sembang ape ngn mak dy..nak xnak kne juga la bermanis muke..lala..walo xnampk muke suare ku lunak kan sebagai gadis yang sopan santun..kalo la his mom know's who i am of cos be rejected..ade menantu cam hantu...oppsss..'future'..INSYAALLAH..mase cakap tu puas aku tahan gelak..antara sembangan bersama mak nyer..
aku:m.cik pe kabar?sihat?p.cik?
m.cik:shat ja..kta nak mai cni awat xmai..??
aku:urm..xsmpt sbb exam mse tu..pdhal aku mls nk g..jd mti ktu p umh dy nnt..
m.cik:xpa la..nnt mai je la umh m.cik ni..umh m.cik kg ja..
aku:hish..aade plak cmtu..xpe m.cik sy suke...(nmpk cm hipo x?)haha..
p/s:aku mmg suke keadaan kg lg2 yg ade sg..boleh mnd2..suke3...
m.cik:'dy' ckp awk blja misi..betoi ka??
aku:a'ah..tu yg xdpt dtg umh ritu..sibok sket..
kalo la dy tau aku MISI yang cmne mesti dy pening..sebb aku pon pening xtau nak tumpu tang mana satu..banyak sgt cbang misi yang aku boleh amek kot..
AND ....
last q she ask me...jeng3...
m.cik:brpa lma da kwn ngn dy ni...
aku:hish..lme da kwn ngn dy..kwn segitu je la..xde pepon..
m.cik:urm..xpala..kwn baik2 la ya..
aku:ok...xde hal m.cik...(siyes gempak kot KALO aku jwab cmtu)..
Dats all..klaka la..ade ke patot...kalo dy xpe la dok sembang ngan mak aku jah..bia kne paku abes..ni aku..???xterkata wo...lorat kedah tu pekst..nasib cheq paham..
pape je la...yang penting nak gelak sampai puas....

No comments:

Post a Comment