bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, June 16, 2010

malam ni nak bincang ape erk??urm..topik cinta boleh x?? Ni juz my opinion je la...
korang perasan x??kalo kite bercinta dengan guys yang da kje ke,ade duet ke,da boleh berdiri atas kaki sendiri ke...
mesti kita rase nak jalinkan satu hubungan yang lebih terjamin sket  kan..for ex:dia akan ikat kita as his finance..tah betol tah x..tp bertunang la..then kalo kite couple ngan guys yang still stdy mesti kite more focus on stdy..more to sharing la...tu yang aku nampak depan mate skarng ni...then which want would u all chose for whos are read my blog??or....kite patot bia mase je yang tentu kan...agak2???who's will be mR.RigHt??

3 comments:

  1. aku setuju..!!
    haha..for me, kte kna ada trget untk diri kta ni, ble kte dh ready nk kawin n so on..mcm now, kta kn still blaja, so plh la yg msh blaja..nnt klu plh yg dh kja ni, pikiran die kelain.cara die bfikir x mcm cara kita.sush plak nnt ble die dh series than kte plk mcm nk x nk.tp if ko dh target mmg x nk blja lg then go on la dgn yang dh keje tu..hehe.tu jela kot pndapt aku..

    ReplyDelete
  2. wawawa...tu la..tga penink ni..nk kwin ke nk smbg blja lg...neway tgu dlu...lme lg..aku tgu ko wawa

    ReplyDelete
  3. haha..pe kena plak tnggu aku dlu? aku calon pn xda.lainla ko.dh ada calon kan..ko dlu la..haha

    ReplyDelete