bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, October 13, 2010

    Malam tu xtau nape sayu sangat..jatuh jugak air mate aku..xtahan tanggung,mkan dalam..dalam suram malam,sendu yang cube aku sembunyikn,aku gagal pertahankan rase hati..terkilan+terasa hati dengan insan yang dekat dengan aku..sampaikan aku rase cukup lah stakat ni..aku cube sedaye munkin utuk xberkaitan dengan kau lagi..aku mampu buktikan.tunggu dan lihat la..sekarang aku macam ni je kan..boleh lah..1hari nanti aku akan pastikan aku akan BERJAYA.....tengok la....
     Kehidupan kite xpernah lari dari topik2 yang sentiasa meniti di bibir2 org yg ptus asa cm aku ni.. antra keluarga,cita2,kesempitan dan yang terakhir skly aku letak kan sbgai cinta..terasa tersepit antra semua keadaan ni..tapi aku akn sedaye upaye mendokong amanah dan tggjawab yg tergalas ini..pengajian plak tgl lg 8bln je..mampu aku aku buktikn ape yg aku mahukan..??INSYAALLAH dgn ape yg aku lakukan aku mmpu gapainya..
      Hah...terasa kelu plak bile berbicra soal cinta..oh..tidak..stop untuk itu pada tika ini..yang aku cube nak sekrg ialah:
     ->menjadi siswazah yang mempunyai idea yang bernas untuk bersaing pada masa akan dtg..
      ->bile bce entry pika td ade btolnye jugak..hah..tgu mase utk aku deactivekn je.. byk perkara yg da tertgl skrg ni..

No comments:

Post a Comment