bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, October 14, 2010

minggu2 konvo MUCH KE- 4

hari pertama:

penat nye..huh..baru balik dari PICC..p set up hall untuk senior konvo ujung minggu  ni..1st time kot aku p PICC tu.boleh bangga la sket pada korang2 yang singgah blog aku ni.sebab korang xpernah p pon..lala..cam2 la kje aku wat tadi.sakit2 pinggang aku.urm..esok ade lagi..jam 5 pg aku da kne trun..tgu bus..hah..cam nk p bersawah plak..org yang bersawah pom xcam aku.k..setel untuk yang ni..nak sambung yang semlam tu..xabes lagi..

hari ni aku amek langkah untuk deactive acc fb..so,start hari ni aku da xde tabiat berfb-ing lagi..ia akn membuatkn aku lagha dan bertambah leka..bialah untuk semntra ni aku disappear.aku cube dan masih mencari arah tuju aku yang sebenar atas muka bumi ALLAH ni..pada sape2 yang cube cari aku munkin korang da xkan jumpe aku da la..aku perlu lakukan penghijrahan untuk capai ape yang aku inginkan..aku patot!!!aku harap aku mampu.. AMIN..

dalam pale ni macam2 berpikir.xtau mana satu nak wat.keliru la..antra nak kje @ x.sebabnye kalo kje kompom penat.tapi rugi la 3hr tu bazir mase cmtu.tapi kalo tengok dari perspektif pembelajaran,aku kompom susah nak tumpu pada pelajaran.lagi2 dekat nak raye ni.ade plak mjlis kawin nnt.aku patot kne blik.sebb sedara mara yg kawin.lau x,xblik aku.urm..cane ni weh..penin la..

sekaly lagi dugaan datng bertimpa..ni kene bukak langkah ni..nk kne lompat ke tolak tepi??atau langsung ignored je??bagi cadangan sket.adus hai..nak sebut perkara ni aku jadi alahai..malas la..kalo pikir wat sakit hati je.dah2..so,xyah je..lantak kan aje..

end for tonite..bersambung untuk hari berikotnye..aku mengharapkan ade peluang yang terbaik untuk diri ini dalam mencari 'cahaya' darinya...

No comments:

Post a Comment