bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, October 13, 2010

hah...i'm welcome back...

huhu...akhirnya sampai jugak kat cini..ikotkan hati memang xnak balik lagi..rela dok umah dari datang cni...sebabnye...suke tolong mak kat umah..habuan nye ialah...MAKAN....suke3...ni da blik ostel KURUS la aku ni balik..tapi pada hal memang pom..nak story mory sket tentang time cuti..hampir sebulan jugak la aku dok kt kg..bukan hampir tp memang..sampaikan xsempat bertemu mate dengan insan2 lain.huhu....
antara aktiviti aku kat kg:

1/jd nurse...jge nenek aku yang da berumur sket..ade prob mate dan telinge..sampaikan kene cakap2,3x br dgr..selagi dy pgil aku xsahut,selg tu la dy ttp pgil aku..
2/cat umah arwah m.cik aku..aku da kemaskn sket2 brg2 dy.cat umh tu pom sbb ank laki sulung dy nak kawin..yg bertggjwb pd mjlis tu adelah ORG TUA aku..mak dan abah..sebb da diamanahkan..
3/pg2 sarapan aku kompom+mesti nsi kerabu,laksam,nasi berlauk...adesh...sampikn aku pom da nek jemu..bukn xpndai msk..tp memndgkn dorg2 yg ade kt umh tu pom xbrp nk mkn sgt,elok bli je..lg seng..pdhal mlas..he3..
4/sehri seblom blik..sempt la kua ngn kwn2..tu pom byk tguhkn..kerna ujan..pantai timur mmg cmtu..
5/hr rye yg ke7,aku cam bajet jadi org lua la..pdahal mak ayh asl+lhir di negeri cik siti..mcm2 tmpt aku jln.. tmpt wajib yg akn aku nk p wlu bkn nk bli paper ade lah pasr..suke g tmpt segitu..yg ruginye,xde snap2..

tu je kot yg aku igt..urm aku blik ke n9 pd 8/10/10...penat giler..9.30a.m till 9.30p.m..fuh..mmg la...
moralnye jgn cari bakal suami yg jao2..suh nak blik..hehe....

No comments:

Post a Comment