bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, August 26, 2010

perkara yang xterduga akan jadi jugak..

abah kol tadi.. abah kate mak de da nazak.. baru je elok 2,3 hari lepas.. ni tau2 da ade dalam spital tengah bertarung dengan malaikat maut.. xsangka... aku ingatkan dapat la jumpe makde raye ni.. lame gile da aku xjumpe dy.. terbayang2,terngiang2 setiap perkara yang berkaitan dengan diri dy.. ingat lagi waktu kena marah sebab curi gune moto dy.. hah.. lawak time tu bile ingat.. aku da xde makcik yang boleh aku gula2 kan da.. dy da tinggalkan kami semua.. YA ALLAH.. betapa beratnya hati ini untuk melepaskan dy pergi.. rase baru semalam dy dapat bergelak ketawa dengan adik beradiknya yang lain.. tapi hari ni munkin da tertulis.. untuk menemui ILLAHI.. 

walo aku hanya berstatus anak sedara.. tapi aku dapat rsakan betapa besarnya dugaan yang adik beradik ni kene tanggung.. (kak,abe n adik).. sabar ye korang.. dulu korang  jadi yatim je sekarang piatu plak... aku bukan nak aibkan korang.. korang da cam adik beradik aku da.. korang je yang rapat ngan family aku kan.... harap korang sabar.. dugaan sentiasa datang pada umatnya.. YA ALLAH.. betapa besarnya dugaan yang KAU berikan pada kami sebagai HAMBAMU.. KAU kuatkan lah hati kami untuk menempuh perjalanan hidup ini..

masa aku baca yassin tadi.. YA ALLAH berat je rasenye.. aku xboleh nangis.. sebab dengan titisnya air mata aku akan buat makde lebih menderita kat 'sana' tu.. da lama aku xmenitiskan air mata dengan perasaan yang bercampur aduk macam2 ni..  agaknya.. begini lah saat yang AMMAR lalui tika dy turut kehilangan kakak tercinta.. hah.. aku kehilangan kate2 kini.. xtau...

mak n abah da otw ke kelantan.. aku harap dorang selamat pergi dan selamat samapi.. mak aku da kehilangan kakak tercinta.. tempat mengadu jika ade mslah ngan abah aku.. amin...

al fatihah buat arwah mak cik ku..
noriati binti hj yusoff.
16 ramadhan / 26.8.10

No comments:

Post a Comment