bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, August 22, 2010

hati menjadi sekeras batu.... kini... haa..rasekan..aku malas da nak berlembut,mrayu.sakit kot...cukup la..hanya mampu menanti dan bertahan selagi ade daya..hah...puas dapat buat camtu..mintak maaf banyak2 yer...kamo yang suruh aku lakukan sebegini..so,nah!!amek....rasekan...abooooogitttt...

ni sal aunty aku..pagi rabu minggu ni..fmly dapat kol dr kg..khabarkan ttg ketidaksedaran my aunty..dy xsedar dr..sakit yg dia alami da hampir 2bulan..rupe2nye...orang buat dy...makcik aku xmahokn nye..tapi dy gune care kotor...hadush....sampai camtu sekalikn manusia ni....da klo org xnk tu,xnak la..kenape nak dipaksa2 pulak..hish...xpham aku..so pade yang nk kt aku,slow talk molek2 ngn aku...klo sesuai aku trime..lo aku sendri xley go on ngn kamo,i tolak elok2 k..(opps....pubs murahan la plk..)bkn cmtu...kite kne sedar la sape dr kite..jgn nayekn org..kesian org..tu je pengajaran yang boleh aku amek..tapi sejaoh mne pom kite cube klo nak jadi,jadi jugak kan...urm...susah....

No comments:

Post a Comment