bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, August 23, 2010

aku da delete z ngn a.. yes..... aku wat camtu pom sbb a.z.a.t... aku cube untuk tidak menduakanye... wahhh... gitu kate nye.. bukan niat camtu.. tapi untuk menjage sebuah perhubungan berlandaskan kejujuran...haha.. ok x?? ok kot kan... xde la aku tercari2 sangat... suke la.. rase free je... no a.z.a.t pom aku xsimpan.. saje!! sebab.... xde sebab pom.. haha.. gilak ini nurliyana... bukan gila tapi kene wat camni.. klo x hati cam lalang. xtau mana 1 nak.. kan...so i'll keep it up... rase nak cari ape yang aku nak cari la... YA ALLAH berikan aku petunjuk MU... dalam kemuliaan BULAN RAMADHAN ini..... bantulah aku mencari sebuah jalan mampu aku lalui dengan mudah agar dapat aku jadikan bekalan di suatu masa nanti...amin....

No comments:

Post a Comment