bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, August 25, 2010

takdir.

takdir..
apa yang itu takdir.. tujuan aku wat post ni bukan untuk ape2 cume ni ape yang aku paham. pada yang melawati blog aku. sila2 untuk memberi komen..

takdir itu telah tertulis sejak azali lagi.. Allah s.w.t telah menetapkan apa yang berlaku.. sekuat mana pom kita merancang jika itu tidak di izin kan oleh NYA... maka tidak akan jua berlaku.. sebagai contoh: aku amek contoh dari diri aku sendiri lah.. senang.. aku bercinta dengan nya dulu.. berjanji akan menjadi teman sampai akhir hayat.. tapi sampai di satu persinggahan hubungan kami putus.. sejao mana perancangan kita sebagai umat NYA, hebat lagi perhitungan yang DIA lakukan untuk kita...

dalam aku duduk seorang diri, mengenangkan ape yang telah jadi,bakal terjadi dan akan terjadi.. seakan takot untuk menghadapi hari depan..mana xnye..aku sendiri pom belom lagi dapat miliki ape yang aku mahukan.. sampaikan ade terdetik dalam hati YA ALLAH,KAU KIRIMKAN LAH SESEORANG PADA KU YANG MAMPU MEMIMPIN AKU KE JALAN YANG LURUS... AMEEN... sampai macam tu sekaly detik dalm hati ni.. bukan bererti aku jahil tentang agama cume aku perlukan bimbingan dari 'seseorang' yang telah dikirimkan.. tapi tu xmunkinkan??

susah agaknya untuk mendapat ape yang kita cube miliki.. aku suke tengok kawan aku nama AMMAR B. IZHAM.. sebab diawal usianya dia da lalui pelbagai cerite2 indah.. untungnya menjadi dia.. aku? bukan xbersyukur malah bersyukur sangat ats apa yang aku ade sekarang ni.. cume aku ingin menjadi kan dia sebagai pendorong aku dalam diam.. bersabar ats ape yg terjadi.. wah... AM... cam aku da puji ko je.. LILLAHITAALA...  aku ikhlas kawan.. ha.. satu lagi.. maafkan aku sebab terpaksa padamkn tiap2 kengan kita.. aku xnak aku dihantui semua memory kita.. sehinggakan no ko pom terpaksa aku delete... maaf ye kawan..

No comments:

Post a Comment