bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, August 23, 2010

first impression are ever lasting..

betul la tu...xdapat disangkal lagi..memang ever lasting betol..xtau camne ngan aku nih..everlasting ke x relationship ni..hopefully everlasting la..bukan xmaho berharap tapi takot untuk berharap..perkenalan kami atas dasar balas dendam sebenarnye..xsangke aku akan jadi begini plak..bermula dari musuh,menjadi sahabat yang boleh berkogsi dan akhirnya kami declare sebagai couple...boleh terime ke idea tu???memang kene terime la..sebab aku ngan dia pon da nak sampai anniversary da...yahuuu..
tapi yang xtahan memang xboleh ubah la bak kate die... kite kenal dari care camtu so susah la nak ubahnye..nak xnak kene la terime..adus..dugaan betol..hish...ape la die ni...sabau je la aku ni..
      pape hal u in my heart..hehe..
      klo sakit macam mane pom aku,ko bukan tau pom kan..aku xkan la nak p habaq kt ang plak...xde koje teman..hihi.. 

No comments:

Post a Comment