bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, February 21, 2011

penat sangat..

Sem ni amat lar memenatkan .. ingatkan sem2 terakhir dapat la cam honeymoon like pengantin.. tapi xdapat rupenye.. tu la colege/ lecturer suke susah kan student.. mana nak catch up study,nak timing lagi.. aduhai..memang banyak mengeluh je la sem  ni.. memang la tugas dan tanggungjawab tu tetap kene pikol tapi terlalu memenatkan... xtahan la wey..camne ni.. memang short sem gile ar.. sebulan lebih ja klas dan masa yang diperuntukan.. nak xnak kene wat sehabis baik lar.. kene pulun bagi habis.. lani xboleh nak main2 lagi.. kene pikiaq banyak perkara la pulak.. haish.. masa depan hanya ditentukan oleh diri sendiri ja.. tensionnnn.. tapi xpa ni suma nya sebagai pendorong pada kejayaan aku.. kalu lagu ni la aku mengalah camna nak sambung wat ijazah?? sekurang2nya aku perlu ade segulung ijazah untuk 6 tahun dari sekarang.. mudah- mudahan aku dapat laksanakan impian aku.

tat sat mau xmau kena jugak p klinik colege.. aku xtahan da ngan sakit ni.. ase nak pekak tinga pon ada jugak.. hai terbang lagi la loan aku... tapi demi nak sembuh cepatkan terpaksa jua ku pergi.. PTPTN.. kenapa kau sangat kejam..mati la kami camni..isu dengan pemotongan untuk insuran plak..sepatotnya xpayah la.. buat pada intake yang baru saja da cukop rasenye. ni x..suma pakat kena...nak kena argue la camni.. cian x kat kami nak bayar nanti..

xtau pasai ngan aku ni..sejak balik dari 'umah' tu,tiba2 jadi suka senyum sorang2.. haish.. parah hang ni.. ampa mesti nak tau kan pasai pa jadi lagu ni.?? ni suma sebab 'insiden'tu la.. suma benda dy da tau.. adoi malu la wey.. ntah diterima @ tidak.. kene reject da kot.. mak...cek malu... sorry lau ina wat xsesedap mak wat.. ha.. senarnye ina xboleh cope sangat ngan keadaan ni.. tapi nak wat camne,mane nak tau ina buleh masok dalam family mak.. hah.. lagi lawak kan.. xpe la mak..baik buruk pon 1 hari nanti mak kena trime jugak.. yeay....padan muke mak..kiki..jangan marah ina mak ea..

No comments:

Post a Comment