bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Friday, February 18, 2011

AwAk...

 SAYA JANJI DAN CUBE UNTUK PERTAHANKAN HUBUNGAN KITA.. TAK AKAN ADA YANG LAIN SELAIN AWAK...



semalam ibarat sesi perkenalan kita.macam2 kite sembangkan borakan.. walau kadang - kadang ade 'stuck' nye sebab xde modal.. memang pon awak.. ape yang awak pikirkan same dengan ape yang ade difikiran saya jugak.. so, kira nye kite ni boleh 'masuk' la.. saling memahami.. KADANG2..kan da large font..
neway thanks awak sebab akan bawa saya jumpe parents awak.. saya xtau ape penerimaan mereka.. cuak tau nak jumpe family orang ni.. maklum la da lame xberkenalan 4 mata.. cuma mampu berancakan berbicara di talian.. ahaks... memang la mati kutu nanti saya ni.. sekarang saya da lunaskan hutang - hutang saya pada awak.. yeayyy.. suke3...

thanks sekaly lagi sebab treat saya macam puteri semalam... yang pasti nye saya sangat gembira hingga ta terkate.. awak,kite sayang awak k!! ingat tu.. tiada yang lain.. kawan- kawan ade la ramai... hihi





1 comment: