bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Saturday, May 21, 2011

puah + b0sang ( versi ganu zizang)

petang lake - lake.
sihak dop. mitok - mitok sihak lake.
amb0? sihak gini jah. dop tahu nok wat mende tu yang buko belog naip terus.
puah la wey.
puah sebak xdo gapo hok nok buak. staro apo pong xtahu.
okok kite kembali ke bahasa yang betul.
berbelit - belit korang nak paham kan. padahal bende simple je kekawan oi.
 nak nyiapkan resume tapi asek bertangguh -tangguh jer. padahal dari sekarang lagi resume tu perlu submit pada tempat keje hok nok mitok/pohong (pohon). tapi x, asek delay je.  kang kene tinggal nak ngn flight baru tau.

bercerita tentang mase depan ni buat aku tak0t. tak0t untuk hadapinye. tak tau ape dan x dapat nak bayangkan macam mana masa depan aku tu. tercorak baik atau tak. dalam imaginasi aku terlukis segala yang indah - indah. antara nya 

1/ keja gaji beso ( walaupun blaja setakat parat diploma ) buleh dapat ke gaji beso nye ?
2/ dapat drive MYVI 0r PERSONA S.E ( even sampai sekarang lesen driving pun x hamikhamik lagi )
3/ nak lunaskan hutang piutang aku secepat mungkin. malas nak bergelumang dengan hutang. ( pak tolong pak tolong neng a.k.a PTPTN ) hehe
4/ yang paling PENTING  kEBAHAgiAN family aku tunjang utama. tanpa dorang xtau la aku cam mana.
5/ harap - harap imaginasi aku ni bakal terjadi di alam nyata walau xsehebat imaginasi di alam maya..

n0takakisikit : renungan untuK diri sendiri. setiap yang terjadi dan akan terjadi adalah lakaran olehNYA.
siapa kita untuk menidak kan itu ini. sebagai umatNYA kita harus terima setiap dugaan  dan cabaran itu.
peace 6.6 v   m0ga dipermudahkan segala urusan.
ameen

1 comment: