bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, May 1, 2011

speechless

nak berkongsi tentang ape ye?
okee.nak berkongsi tentang mase cuti - cuti saya 2 minggu lalu. tapi ini bukan cuti - cuti yang makan angin tu. tapi cuti yang banyak dihabiskan dirumah sahaja. duduk kat rumah saje ?? bangun,makan,tido?? tu je.. urm,memang best la kan..elow...nope ukee.. saya ade tugas yang diamanahkan.. banyak. hampir tidak sihat jadinya saya..

bukan duduk dirumah bergoyang - goyangan kaki yer.. malam nye saya ade kerja yang memerlukan tenaga dan khidmat saya. boleh dikirakan di mana ada mak saya disitu tentu ade saya.. bukan ape,kalau ikotkan hati balik rumah hendak bercuti, berlibur - libur (kata orang indon) tapi terpaksa membantu yang mana perlu dibantu.. walau ape ape pun saya tetap ikhlas membantu..

dan pada 29 apr - 30 apr aku ke MERSING untuk medic assist.


No comments:

Post a Comment