bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, May 15, 2011

SEMENTA 5KA1

sorry sangat kawan..
kawan,sahabat,teman dan yang seangkatan dengan nye..
aku terpaksa "remove" kalian dan berkemungkinan bakal mem"block" korang.
maaf sesangat..
aku xmampu untuk punyai sahabat seperti kalian.
makin kuat untuk menerima ia sebagai gurauan,semakin terhiris dengan kata - kata itu..
cukuplah dengan segala kenangan yang pernah kita lalui bersama.

cukup sampai disini sahaja..
kalian tetap dalam memori..

bersama mummy kita : miss naeimah..


u r my lurvly classmate.. <3


for the last n forever.. Y_Y

korang tetap sahabat aku dunia akhirat..

notakakisikit : sumpah,aku terhiris dengan kata - kata kalian..
aku bukan seperti orang lain yang buleh menerima umpat keji  gurau senda sekasar itu..
maaf!!!

No comments:

Post a Comment