bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, December 19, 2010

apabila abah berkate...

tengah sembang2 ngan mak.mak aku plak jenis sporting.boleh sembang ape je.so aku pilih lah tajuk yang sesuai dan agak membebani fikiran aku ni..iaitu pasal hati dan perasaan berkisarkan ttg "dia"..tibe2 abah plak menyampuk..nak tau ape abah cakap??cube teka...
jeng jeng jeng...

ini dia..
abah : kau keje dulu..blaja kasi habis baru pk pasal nak kawin ke ape ke..nanti rm60k tu sape nak bayar..fuh,sentap gile..moral down..wah..xpernah kene segitu sekaly abah bukak mulut,tersenyap..

mak : still at my back..bg moral support..dalam berkias dy still mempunyai harapan yg sama dgn abah..
tabik spring la kt mak ngn abah..sebabnye xla rase nak "jual anak"...ha3..

so,kesan dari itu aku cam da nekad la nk buat satu keputusan yang sepatotnya aku buat dari dulu lagi..
nak tau jadi ke x tengok dan lihat...

No comments:

Post a Comment