bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, December 30, 2010

our first reunion...

hai sumer..sihat x sumer..mane la tau masih demm PIALA AFF SUZUKI ke kan.sampaikan jumpe membe2 still dok bercerita pasal KFCM lg..bak kte shaza,dy xknal pom korang..ha3..ok2..malam ni nak citer ape yg aku lakukan dr ptg sampai la sblom magrib td..
lame kot dok tunggu si shaza ngn si rozela ni dtg pickup aku.siap awal2,makecup cantek2,sampai kene dengar lu ape yg mak aku nak sembangkan..dorang berdua sampai salajln nk ke rumah aku..alu..adik manis,,nak dtg umah aku sng je la..msuk je situ,trun situ,da sampai da..ni tah mn2 je korg masuk simpang..adey ptot la lame sgt..btw TQ SO MUCH SBB PICKUP AKU EA..
 ntah ape yg tragedi sgt smpai kery dok sebut2.ade peristiwa kot yg membuatkan dy jd tragedi sgt..nsib dy xnyanyi lagu TRAGEDI OKTOBER je td.ok2..nak mulekan cite ni..pat2..tepuk tgn..
hari ni merupakan our 1st reunion EX SKSR...da byk kali planning baru hari terlaksana..walo xramai yg dtg,bile ade si pengamat suasana cam si laser tu..mmg best ar..xlain xbukan khairi kamaruddin a.k.a kery nasi lemak..sebab??dy pamos mse skolah rendah jual nasi lemak kt kitorang sampaikan cikgu pom terjebak same utk beli..lau x,dy ugut cikgu kot..hee..kery,ampun..sebab melaser dlm belog aku..xmmpu nak ucp dpn mate..bukan cuak @ takot,tp hormat...bwerrkkk..hormat ke??

ni antara pic yg sempat di snap:

ni mase pas bertukar tempat.shaza sampai cramp pipi sbb kery wat lawak.taufiq plak nape cam malu2 ea...hish kompius..sampaikan ape yg kitorg mkn dy xusik pom,juz minom je.

paan pemula lgkah mkn.xley bla..hi3

yg bju merah tu kwn faiz & rozela nye schoolmate..paan ni nape plak?bls msg kot..=)

nilah kami org..ex SKSR yg sempat dtg.

ni plak!!khas ditujukan buat daniel abd rahman..
yeay!!

mereka ni lah insan yang terpaksa me'pickup' aku kt umh.lo dorg xdtg,xjumpa la gamaknye.
tq dears...

1 comment:

  1. durjana..kutuk aku....x pe......aku dah balas....hehehe
    kerystory.blogspot.com

    ReplyDelete