bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, January 2, 2011

finally i'm back to ostel..

tepat kol 5.15 td sampai jugak aku ke ostel ni..dimana tempat yg bakal mnyesakan aku.sesak bukan kerna ape,cume nye terpaksa ikat perot walo byk makan sklipon.ha...xsuke..tp xpe tgl bp buln je lg.klu aku kire termasuk jari kaki+jari tgn adlah tgl dlm 6 bulan je lg..aha..xsabar tau..

pagi2 lg abah da kejutkan aku.igtkn kejut nak anta aku blik ostel da.upenye nak ajk p pasar..i like..wee~~aku la cam anak yg mnjadi "kesayangan" dy..mungkin kerna ikot ckp dy kot..kot je la..kekadang melawan gak.sebabnye xkene ngn aku nye citerasa.haa..tp bkn bererti aku anak yg derhaka.sampai pkol bp kat pasar tu..aku da jd terer ngn ikan2 kat pasar tu..sume da kenal..kenal ikan tp xtau masak,xgune jgk.ptot la abah xkasi aku kawin.PADAN MUKE.!!haaa.(gelak keji cam pieka ika)

sepanjang aku kat umah macam2 suke duke yang berlaku.aduii,rase semak+sebal+nak menjadi sewel bile pikir2 balik.aku kene kuat cam mak aku.aku tau,walopom mak aku camtu,tapi dalam pikiran dy mesti bergolak macam2 bende.mana nak pikir tu la ni la.haish...cian mak.ni yang tersa nak nangis ni.terlalu banyak sangat perkara yang dy kene pikir dan tanggungjawab yang dy kene galas walupom abah ade.neway my parents is the best among the best.i love u,mak&abah..

bile dalam keadaan camni aku cam xsabar je nak abes blaja.da xsanggup nak amek wet dari dorang.dorang da banyak berhabis demi aku.mak salu kate : xtau la nanti dapat 'bayar balik' ke x bile besar nanti.abah plak,pada pandangan aku,sorang yang sempoi.walo pom sempoi tapi kene tau ar batas2nye.stakat ni aku xlanggar lagi batas&syarat sebagai seorang anak.ha3,walo kekadang break jugak rule tu.maap abah.xsengaja.he3,len x ta wat da.insyaallah.

esok klas bermula dimana starting untuk awal tahun ni.azam?erm,ta tahu la.banyak sangat yang ta tercapai.harap2 tahun ni akan tercapai la ape yang aku impikan selama ni.amin..

No comments:

Post a Comment