bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, January 2, 2011

my MEK ...

urm..pas ni xde da la orang yang nak ngatur ngan aku lagi.sebabnye mek aku a.k.a nenek aku da pulang.tapi bukan ke kampung lagi,tapi ade kat umah mak su kat ampang.sedih plak bile dy xde dekat ngan aku.adat manusia.bile ade,buat ta tahu.bile ta de baru tercari2.haa..padan muke aku..aku jadi close ngan dy start sebulan lebih aku dok kat kampung kot.mane xnye,pagi2 da kejot tanya nak makan ape.selama sebulan la jugak aku jadi "mek".haaa,tapi mek celup je la.

pasni aku ta tau bile ley borak2 ngan dy,citer same2,nangis same2.saaat xley lupe,ade 1 malam tu aku xsihat.dy yang berhempas pulas jage aku..arrr...sedihnye..untuk tatapan korang,ni la nenek a.ka. mek aku,,,

jeng3....

mate ye meme segini..ye sakit mate..so korang jangan nak manyak songeh komplen2 ea..=) 

wif me..antara cucu kesayangan even xsayang mane la..=p

2 comments: