bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, January 3, 2011

tibe - tibe jari menaip ..

Hai sumer...mane nak pergi tu..moh lalu dan singgah bace dulu belog saya ni.ha...cantek kan??saya da upgrade kasi cantek sket.tinggal nak add2 sumting untuk nampak lagi ceria..boleh kan??mestilah boleh..sebab??belog saya..bukan belog kamu..
ha...*gelak dlam iman..winkwink*-*

Urm..nak story pasal ape erk??ha..tadi lalu belog housemate..ceria ngat belog ye..eee..ini xboleh jadi..kene kasi tambah bagi lawa lagi ni.heee..pastu sempintas lalu jap tadi mase on9 FB,update PTPTN punye info la,try apply SPA8 untuk sekian kalinye even da tau jawapan nye yang aku mungkin ta dapat..MUNGKIN...haa,ta ley bla...pastu tengok utube care dorang pakai shawl.cantek dan cam senang.tapi bile kene atas pale aku sendiri?huduh..kuikui..sokey..i xbrpa mnat nak pakai da sekarang.sebabnye wearing glasess da..sampai ade yang kate aku nerd.aish??boleh ke??sebat je laa...

Pastu mase lunch tadi,berdiskusi sket dengan housemate a.k.a classmate a.k.a roomate aku tentang mase depan.rate2 sumer takot memikirkannya.mana ta nye dengan nak kene bayar rm60k..mahal kot..bukan setakat kot je tapi kan...so,kene pandai planning mase depan,kene cari keje gaji tinggi,pandai saving la..baru sedap hidup.lau asek nak enjoy je alamat nye,piung2 ar..

So,kalo da ade rejeki (bak dialek jawa) baik amek/kutip..sebab benda tu ta akan datang untuk kali ke-2..

No comments:

Post a Comment