bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Friday, January 14, 2011

PaBiLa HatI bErBicAra

Hati mana yang ta terasa sakitnya bila diibaratkan seperti ini..Haaaa...menangis hati kecil ini bila berada di dalam situasi sebegini.. tertekan nya bukan sekadar mematahkan segala semangat yang ada sehingga kan aku ta mampu untuk melakukan segala kewajipan ku.. oh no.. bukan ku terlalu cinta mati pada mu tapi berikan tempat,sedikit rasa dan perasaan yang seharusnya aku perlu miliki nya teman.. jika kamu hanya mahukan ia hanya atas dasar nama sebuah perhubungan munkin lebih bererti bagimu lepaskan diri ini saja.. ku jua tau ape yang bermain dalam hati mu.. kita sebenarnya saling memerlukan cume ada sifat ego yang terlalu rendah yang ta mampu untuk kita lakukan.. see kerana sifat dan sikap itu kita sebegini.. hati berkira2 untuk mulakan dulu tapi nanti ape pula kate mu.. arrhhhh....terlalu sukar untuk ku lalui keadaan ini sayang.. mengapa aku yang terlalu memikirkan tentang dirimu?? terlalu cinta matikah aku pada mu teman.?? segalanya ta dapat kau rungkaikan jika aku tidak luahkan pada mu.. tapi!! bila diluah kecewa yang ku dapat dari mu... wow... sangat mengujakan sehingga begini jadi nya.. ta pe lah sayang.. selagi tiada kata2 yang menghampirkan kita pada sebuah perpisahan, biarkan kita terus begini.. jika sering kali dibicarakan munkin kita akan menuju ke arah itu.. segalanya suda memang tertulis rentak perjalanan yang harus ku lalui.. YA ALLAH ,sesungguhnya aku cuba untuk menghadapinya sebaik munkin ku.. janganlah KAU bebani diri hambamu yang lemah ini dengan dugaan yang maha berat..amin..

p/s : sabar tau wahai hati..kau kene kuat untuk hadapi musibah ini.. ni baru kecik je.. kau kene kejar ape yang kau niatkan dari dulu wahai hati..chayok3....chill baby..=)

No comments:

Post a Comment