bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, January 6, 2011

mimpi berulang kembali lagi

2 hari berturut - turut aku alami mimpi walau pom bukan yang sama..kemarin mimpi ku bertemakan (ceee...siap ade tema lagikan) aku dikejar oleh seseorang yang aku sendiri ta tau sape orang nye..dan hari ini (semalam la) aku mimpi berteman anjing yang da tentu haram nye.nasib dalam mimpi..lau xda kene samak.. ok2 nak citer sal mimpi ni..tapi aku short kan je la..dalam banyak2 orang kat situ aku jugak anjing tu nak gigit sedangkan ramai army kat situ..haish pelik2..setiap kali kaki aku digigit yang mana sakitnye ta tertahan tu dan bila aku laungkan kalimah SUBHANALLAH, ALHAMDULLILAH, ALLAHU AKBAR rase tu berkurangan...aku pon rase tertanya - tanya akan petanda disebalik kejadian mimpi tu..mimpi tu membuat kan aku tersedar lantas bangun dan terpikir ape maksudnye..

No comments:

Post a Comment