bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Tuesday, January 4, 2011

once again, so sweet..

Hai..salam semua..wee,happy sangat tau,sebab belog kite da chumel+sweet+nice..haaa,so korang jangan jeles ea..penat kite wat tau..ok2.daa untuk cite pasal belog..ni nak citer sal info yang aku dapat dalam klass tadi.tentang posting..untuk praktikal nanti.ade ke patot kami yang kene cari sendiri?sepatotnya kolej yang provide kan.da la kami bayar kot kos untuk posting tu.lau rm1 @ rm2 boleh la..ni x,mahal kot.g 1 lau dapat pon musti ade problem.
antaranya :
prob 1 : tranportation..nak g keje naik ape.lain la aku da ade lesen.ni lesen pom ta de.kete tu ade la.tapi abang aku yang punya la.ha3..(kalo la abang aku kasi pinjam kete dy tu)

prob 2 : tempat untuk posting..nak cari kat mana?lau dapat kat umah masalah tentang transport,kalo kat KL nak cari celah mana?(tempat da ade dengan orang dalam cume ta tanye je lagi)

prob 3 : keselesaan..tentang uniform.better pakai uniform dari baju kasual tu.nanti lau pakai selain yang tu nak kene beli2 lagi.adush..mana nak datang wet..(psstt..pt yang akan datang ni pom nak gune kan untuk wat lesen kete..PENTING!!)

prob 4 : nanti pikirkan lagi..
heee..

ok ni plak yang g00d news la jugak..

1.presentation ahc3714 ta jadi.yeayyyy..suke tau ta yah penin2 pale da tinggal nak setelkan folio dy je pon.

2.klas akan dihabiskan awal.dalam area 7hb feb ni.maknenye final around da corner la.no u turn2 da..grrrr,takotnye..no preparation at all..haaa tau kat mak aku mati aku.kene bebel 4 hari 4 malam la..

3.winkwink sket bile korang bace yang ni.i got a call from him..u know what,i miss him so much...last 2 day i wait for his call.then, just now i get it...suke2...


last : xde pape da..ni je la nak coretkan untuk bacaan korang.nanti i coretkan lagi untuk u all ea..

No comments:

Post a Comment