bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, December 19, 2010

dia...

dia yang boleh aku gambarkan..
  • sangat sibok..
*-*sampaikan lupekan aku..tapi aku tau hatinya sentiasa ada aku..ha3
  • sentiasa cool..
*-*aku xtau la dy ni ade perasaan ke x..whatever it is dy still segini walu dalam ape jua keadaan..kadang2 rase cakap ngn tunggul bila berbicara..
  • kasar tapi baik hati(mak dy cakap la..mesti mak nk backup ank)
*-*dy mmg seorang yang kasar..kasar dlm segi berbahasa..intonasi dan gaya yang agk sukar kadang2 aku terima..btw itu agk mencabar bagi aku..sebab..i like the advanteruos..
  • berpegang pada janji..
*-*dy nak aku blaja sampai peringkat yang tertinggi sampai aku berjaya..always be my side..be my supporter..dan nak aku jadi wife dy jugak 1 hari nanti..
doakan yang sering aku titipkan : ya allah ya tuhan ku,seandainya dy kau tetapkan sebagai jodohku,kau satukan lah hati kami..dan jika dy bukan jodoh ku kau lenyapkn lah rase hati kami ini..
amin ya rabbalamin..

itulah sebar sedikit yang boleh aku kate kan.. dan ini dy bakal suami aku nanti...

muhammad azat bin abd talib <3 nurliyana bt zahari



No comments:

Post a Comment