bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, December 13, 2010

don't be heartless whether u should be!!

u so heartless!!how could u say that to me??wah...what kind of men u are actually?i think it doesn't wrong for i want from u..hah..ok..see..u never to give it rite..sokey..i pon xkan kasi la.pergi jalan dgn ko nye perasaan.simpan kasi pade kucing,ayam2 belaan ko tu lg bagus..ko igat ade aku kisah la.ko yang mulakan so,ko dpt la pengakhiran nye..amek ko!!
da la..aku da bosan weh ngn sikap ko.xkan la da cuti pom still xtau nak bagi kt masa lagi.orang lain bekerja jugak.bukan ko sorang..kalo ko bekerja aku boleh trime.ko kerja kalahkan menteri...tau menteri??menteri pun ade mase untuk diri sendiri tau x..ko ni je yang xtau nak pikirkan dunia lua..sudah la wey..ko ngn hidup ko boleh teruskan dengan ape yang ko wat..
xpayah ko nak terhegeh2 lagi kat aku.time aku punya perasaan menggunung terhadap ko,ko wat aku cam sampah..and now!!u see sendiri..ni la akibatnye..
kalo lah aku dapat akhirkan sebuah perasaan dan perhubungan ni da lame aku lakukan..tapi aku xmampu..xmampu bukan sebab ape..disebalik kejayaan seorang wanita itu berdiri nya sebatang tongkat yang selalu mendampingi untuk menyokong agar terus kukuh..itu kegunaan mu wahai kekasih...tapi kau..hah...ang dengan kija ang boleh jln...
ada aku kisah..??sikit pom x...

No comments:

Post a Comment