bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Sunday, March 6, 2011

hAR! pahLAwAN..

Salam semua.. hai2.. ape khabar korang?? camne ngan wekend korang?? terisi dengan padat kah??
yehaww.. hopefully terisi dengan jayanya.. hari ni,pagi ni, kol 7.30 pagi da kua rumah.. kol 6 a.m da bangun.. sampaikan alarm pon tah bape kali di'snooze'kan.. punya la liat nak bangun.. bukan sebab ape,tapi penat kot.. seharian xtido.. acece..padahal mate kau yang ta buleh nak tutupkan.. sebab?? nak ngadap lappy je kan.. tau da..ngaku je la.. ok2!! enough..

mesti korang tertanya2kan ape kaitan title entry aku kali ni.. hari ni saya mejayakan HARI PAHLAWAN..konon la jayakan..padahal kalu nak kire xde kaitan pon..perlu kot.. sebab saya jugak adelah sebahagian dari itu. ayah saya seorang bekas tentera..maka saya sebagai wakil la.. ~ eh,bila abah wakilkan kau ni ina~ memandai je yep!! 

actually saya semangat tentang 'hari ini ' kerana dapat lar serba sikit info2 yang boleh diguna pakai.. cewahh..ntah ape pon xtau ..padahal niat yang sebenar nak jumpe my hero...ala..konon2 je my hero..xla hero mana tapi tetap dihati.. kami (ain & aku) ain tu roomate sy..okeh..kami sampai kat dataran tu pukol 9.30 a.m..kami miss kawad pancaragam.. xdapat nak tengok cane dorangnye kawad pancaragam tu.. mesti bestkan..ni gara2 bus+ktm lar ni..gerak cam siput sedut..lembap gile..walau papepon,saya telah selamat sampai disana.. motif utama nak terus cari 'my hero'..tapi pikir2 balik mesti dy tengah sibok..kol ngan msg ntah bpe kali..memasing lost..putus asa kot nak mencari.. da la paneh.. paneh tu xyah cakap lar.. xterkate.. burn muka mak ni nyah..haha..~tibe-tibe plak~

mase kami kat dataran tu macam2 program ade..antaranya perarakan asset TDM..sampaikan naik lenguh kaki den ni ha dok berdiri terpacak..adey...*-^ pastu diteruskan dengan TENTERA PARA..para ni cam skuad payung terjun lar.. ade lar dalam 16 orang penerjun..memang mantap lar aksi dorang.. dan macam2 lagi lar acara nye.. slek/silap sikit ja,,aku rendah xnampak camna cara dorang mendarat..cara tu aku nak applykan mase mendarat ataih katil..~ha??gila pa ka ang ni yana oi??~hoho..ok set..abih da yang tu..

kami pun terus memanjangkan langkah.. konon nye lagi nak cari tempat redup..padahal kat tangan da ade payung tu.. hih..~gatai..~sikit ja..ain plak nak p jumpe membe kami..huh...da lar cam rasa kat tempat peperangan plak tadi.. mana xnye,segenap ruang,celah2,pelusuk tempat ade je mat terap ni..hihi...ase adoi ai..mana nak cari 'my hero' ni.. sebabnye muke memasing nak same2 je..huish..nasib 'my hero' tu manis orang nye..klu dy bace mesti pasan kuat dy ni.. dalam 15 minit gak lar tunggu dy nak datang cari aku.. hah,padan muke..cari lar aku kan.. bukan senang pon..dapat kol dari dy then cakap ni 

aku :  syg da kat bwh bendera besaq ni..mai lar cari..syg xlarat da nak p cr abg..
dy : yelar..nak p la ni.. tapi duduk tang mana xtau..abg xnmpk pon syg..
aku : adey abg.. mai cni..nnt jumpa lar.. heh2??
dy : ok..
aku - bukan main kedek2 dy cari aku..huhu..
sementara tu ni lar activity kami..
v
v
v
v
saya dan dy..
(ni mase senyum)
cer tengok yang bawah tu..

saya dan dy lagi..
xtau nape xsenyum..xready lagi kot..hihi

sibok je..dok nyembang,nyembang je la..nak jugak masuk..
haish...<3

ni lar 'my hero'...

yang tengah tu kira maskot untuk dy nye unit lar..

ni scandal terbaru dy..eh2..macam2..

dalam train ktm otw..

saya suke sgt pixca ni..tersangat clear..<3<3

kami dalam landrover kot namenye..duduk berehat sebentar..

saya lagi..sweet kan??

agak - agak ape yang korang pikir??
ntah lar..tapi ade yang kate pixca ni sweet...
ye ke??

ni 'my hero' yang pakai kan..
cube 'menjadi' komando..
huhu..layak ke??

siap!!
untuk snap2 sementara tu.. tapi kenangan tu memang best.. hihi..
kami 2 orang meneruskan perjalanan ke masjid india + masjid jamek..niat nak mencari sesuatu yang memang  disuruh oleh adik.. tapi xjumpe.. alih2 lain plak yang jumpe..so sebat je la..asalkan ade..
lastly kami sampai umah jam 5 petang.. woahaooo..teramat penat tapi menyeronokan..
tq to my roomate sebab sudi + temankan aku..
eleh..aku tau ko yang berkobar2kan nak p..tau da...
thanks alot to 'my hero' sebab bagitau info2 yang aku terpaksa dengar..hihi.. xminat lar nak tau suma tu..tapi terpkasa jua..
att: ape yang penting?? saya sangat seronok jumpa awak lar azat!!!

3 comments:

  1. wow..wow..my hero...!

    swetttt dowhhh...
    nanti kt sini ada buat passing out kt kem sirusa tuh, kite g nak yana...redah!...hahaha

    ReplyDelete
  2. misz:seet ker??thanks..
    wan:aku nak cari ape kat sne??aku da ade lar..huhu..terbaik lg..
    oh my hero...

    ReplyDelete