bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Saturday, March 5, 2011

turn aku plak eh..

Asek singgah dan komen belog orang je.. belog dorang nye entry kemain mantap nye bahasa.. belog aku?? cam bagus.. tapi memang BAGUS pon.. ade aku kisah lau korang kate pape.. xkisah sikit pon der.. ^^,
puas aku bace belog si shazatul hazirah ni ..puas aku komen2 belog dy..padan muke..

ok the next point.. td housemate ajak p holiday.. fuyooo..holiday ker?? xdelar holiday mana.. nak pegi tapi serba salah plak..sebabnye aku da ade rancangan  aku tersendiri.. kemana?? adelah.. tunggu for the next entry k..
hari ni cam biasa lar rutin aku..bangun pagi on lappy,siap2kan perkara yang tertangguh semalam,kemas2 sikit umah yang kepow nye sebulan ta berkemas..oppss tapi mentain bersih ok!! then terus menerus untuk menyiapkan tuto yang diberi oleh lecturer kesayangan ku.. yehawww..kesayangan kah?? xde lar syg mana.. buat kerana perlu..hihi. terukkan.. xde lar teruk mana.. tapi memang best lar..mane2 lari mesti jumpe jugak perkara ini.. iaitu 'matematik'.. sedari sekolah rendah lagi aku cukup2 makan je.. da naik tahap U ni alhamdulillah..mampu jugak berjaya walau lambat..hehe..ok.tu setel.. 

then mate ni kekonon la nak tido.try la pejam mate.tapi hampeh..xboleh..hati asek teringatkan lappy..rindu sampaikan xnak berpisah..dan2 la tu..padahal nak conquer sorang lappy ni..opkos lar jugak kan.. sebabnye lappy sendirian berhad.. lain la ade partnership.. see?? kan da masuk topic AHR mngment konsep da..bgus jugak meng'apply'kan term yang kite pelajari dalam permbelajaran kita..x gitu ke blogger??

sekarang ni da pukol 6:04 pm da.. perut pulak sibok putarkan musik keroncong..adoi.. tadi baru je kot makan.. xkan nak makan lagi.. sabar yep.. sat g / malam kang i full it.. ok..

da puas merapu...=)
att: abah kita nak bayarkan kos untuk wat lesen kereta..then nanti buleh la hang out ngan u all teman.. yawwww..\m/

3 comments:

  1. cane nak wat cm kau wt kat nme shazatul hazirah tu??

    ReplyDelete
  2. ooo..ptot la abah ckp kt mu mintk duet na bt lesen...mne duet pt???ta kan habeh dh kot..

    ReplyDelete
  3. shaza:koajr lu cane nak link kan dlu...
    mira:ade je duet pt tu tp mls nk gune..syg..ade bnd nk wat..

    ReplyDelete