bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, March 2, 2011

un mood..

salam semua...
hari ni memang stress sangat.. stress pasai study..tadi aku ada 2 test.. 1st test,acc.. dari pagi aku pulun wat..konfident nak jawab test.. ok buleh lg handle.. then, dapat q paper..sesaat tu jd stuck.. oh no..wah...xley bla.. try lg.. sampai aku jumpe da jwapan.. aku kemain lagi seronok sebab dapat wat.. ok.. acc aku da balance.. dengan bangga aku pon p lar hantar kertas jwpan.. pastu kua je dari hall..mak ai.npe xsame je jwapn aku ngn org lain..haish ade soklan lain ke??soklan aku xsama ke ngn dorang?so,camne?? aku xnak dengar da pasal acc ni.. walau cmna pon kne dgar jugak sbb esok jumpa lg muka dia.. adoi...stress sbb salah diri sendiri.. kau careless NUR LIYANA...padan muka..hamek kau...



2nd test, waste management.. ni lagi 1.. bukan main lagi sir aku ni.. soh aku mengeluarkan pendapat yang agak bernas lagi jitu.. da la otak ni bukan senang nak gubah ayat2.. kene jugak tadi.. KBKK nye soklan aku dapat.. ntah ape2 yang aku luahkan atas kertas tu.. padan la sir nak menanda.. hah...ok settle yang tu untuk hari ni..

ok..lar ni nak cita overall tentang klass sepanjang sem ni yang selama 3 minggu aku telah alami..
sem ni mmg short sem lar..kelas dari pg sampi ptg..stress selama sebuln 3 mggu yang harus aku lalui..mana xnye awal pagi lagi aku da bangun..nak dkat magrib baru sampai umah..adoi hai..da cam 'minah kilang' je aku rase..tu setel..then nak makan pon xde mase..the best point mmg xde mase langsung!!!grrr.. xsabar nak abes blja..aku nak kje pulak..nak rase pgg wet sendiri..nak enjoy dgn ape yg aku buat..then nak further study pon aku akan pkir 2,3 x...yeay...

mood:still xboleh accept ttg test account td...tension+stresss....
harap boleh habiskan sem ni dgn cemerlang...
chaiyok3 nurliyana...

2 comments:

  1. HAHA ! rilex la kak , xyah nak stress sgt aish . :)

    ReplyDelete
  2. tensen meh...mn buleh xtensen cdai oi..

    ReplyDelete