bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Thursday, March 31, 2011

rINdu PaDaMu..

salam petang sumer..haish.. 1st of all sedap xlagu ni??sedapkan..time aku post entry ni tga layan jiwa jugak ni..sambil menaip sambil mendengar..bak kate org tu halwa tenge..tapi ni pesen yg xbuleh makan k..jgn korang nak makan plak..
ukeh!!berbalik pada tajuk utama tu..urm,rindu?miss?kangan?haa..sume bahsa/dialek da ade..tapi pada sapa?mesti pada keluarga..acece..ye2 la tu lia oi..ntah2 ade udang disebaliknye..memang HONESTLY rindu kat family.. nak balik tapi ase xnak balik lagi..banyak pogem nak dilaksanakan..so,extend dulu la nak balik umah tu..
actually,saya a.k.a ms lia ni rindukan buah hatinya..lama kot xjumpe..ah..dan2 lame xjumpe..padahal rasenye berjam2 dy tgu kau hari tu.berdating-datingan di pantaian.pulak..!!ade ke pantaian??xde kot..kalu la dy tau abes aku..rusak bahse,sebab SAZAcikgu bahse dan sepastinye memartabatkan bahasa melayu..fuyoo..kekadang memang punah jugak bahse kalu dy naip..caye la cakap aku..
aduh..pesong lagi..senarnye nak citer sal aku rindu dy... dy tu buah hati saya..nak ulang lagi sekali ke?ukeh,i'm repeat, i mish my love...nak kenal??tengok bawah k..


ni la dy...xlama lagi kami akan berpisah..berpisah???mesti korang terkejutkan..berpisah untuk semetara saje..sebab??i'm going to practikal..for 2 months..lame kan.then abes blja cari kje pulak untuk bayar loan..alahai...masa ni la akan tentukan segalanya..
mudah-mudahan jodoh kami berpanjangan.. ameen..

1 comment: