bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Wednesday, March 17, 2010

AmeK BerKaT..


Penat..kol 6pagi tadi sampai.hah..nak tidor pon xboleh.sebabnyer ade krroohh yang panjang+aircond yang sejok giler tahap gaban sehinngakan aku turut merasakan keketaranyer.at least aku dpt g klas jgak hari ni..



Urm..selama dua hari aku ponteng kelas dan selama seminggu gak la aku xbertenet..lindu.abih akunyer tanaman,ikan2 mati.tapi bukan ni yang nak aku kongsikan..tapi pasal weddings cousin i. Simple+kabot+happening=tetap meriah. Kesian plak tengok dia.planer weddings pon tah pape.ade ke patot pengantin nak sanding esok hari malam ni baru dapat baju sanding.hish..tah pape je..dasar nak kaut profit then satisfaction customer.hah,kan da tersepikin da..



Sumer berjalan dengan lancar.yang paling besh..i jadi pengapit u..kate orang lau jadi pengapit,tu xlame la..bakal nek pelamin la tuh.haha..xkot.sis aku pon xlangkah lagi.xkan aku dulu..neway..i'mhappy sebab dapat interferim dalam sumer pic..lalala..


MAJLIS AKAD NIKAH.



CINCIN


PELAMIN MEREKA

Yang paling bes ni la..cube teka...agak padan x..hahah..
jeng3..


kami jadi pengapit....
huhu

Ni bukti nyer...


caye x??









No comments:

Post a Comment