bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, March 22, 2010

cinta...???





cinta......cinta....dan cinta lagi...apakah kaitan nya dalam hidup kita???apakah erti bagi korang tentang cinta..adakah sekadar menjadi tempat persingghan seketika/cinta ini akan membuatkan kita terasa ingin memiliki dan dimiliki???pening...dan pening lagi..pening memikirkan kisah cinta yang hadir dalam hidup ku yang xpernah surut2..hah!!!bukan apa..cuma tidak pasti seharusnya mana yang aku mahukan@pilihkan... andai dapat aku pilihkan masa yang terbaik untuk hidup ku..pasti akan kupilih masa yang tidak merubah apa2 perasaan pada siapa2..ah...aku??da bosan mendengar&melihat kebahagiaan orang..bukan cemburu..tapi cinta yang mereka miliki jauh sekali tamparanya..ala...xpaham la..mengapa mereka saja yang bisa mengecapi rasa indah itu?mengapa tidak aku jua yang patut&seharusnya memilkinya..alahai...apakah aku yang tidak adil dalam menilai diri sendiri.??xkenal erti cinta bagi diri sendiri??jika aku punya kuasa..aku akan lepaskan hati ini agar tidak punya perasaan pada siapa2..tapi apakan daya...lumrah manusia dan juga dunia..sudah menjadi sunah....kehidupan manusia seharusnya lengkap melengkapi antara 1 sama lain. cam..lau ade ADAM mesti ade HAWA..dan ade pepatah camni la bunyinyer...LELAKI YANG BAIK UNTUK PEREMPUAN YANG BAIK  DAN BEGITULAH SEBALIKNYA..SO,dimanakah aku/kita berada..ah...tension....mak...tolong la....



1 comment: