bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Tuesday, March 23, 2010

menantikan perubahan

Semalam da slow talk molek punya ngan dy..ta tau cmne..tengok lu..lau ley go on,i go on..lau x,,..i stop sini je dulu..ta sampai hati kot nak ucapkn kate2 perpisah mase dy tga sakit.aku bukan lah manusai sekejam itu..masih punya perasaan lagi..

pada kamu muhammad azat..sayangkan kamu..cinta sampai mati kirenya ada jodoh kita..

pastu tadi update sket fb ngn web yg terbaru aku join..try join la..mane la nak taua de rezaki Allah..aku berjaya uruskan sikit2 perbelanjaan untuk diri sendiri..mane lak nak tau kan dapat bayar wet ptptn teroskan..ahahaah...semoga menjadi ape yang aku hajati ni..da macam2 kot dalam pale ni berkira2..sumer benda yang aku nak akan aku dapatkan juga dalam masa terdekat ni..
amin....

No comments:

Post a Comment