bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, March 22, 2010

bosan.

urm...nak tunggu sampai 4ptg ni yang lame..nak on9 fb xdapat..nasib blog boleh buke..aduh da la sorang2..ta pape je..lapar lagi..camne ni...nak balik jumpa mak..tolong la weyh...adeh ngadu cam korang ley bantu lak..hari ni training netball kat ikbn dusun tua..aduh gelap la muke mak..xsuke3x..bosan tahap gaban da ni..tapi apakah maksud gaban itu?aku cume mengikuti je..lala..


nak sambung sikit sal topik semalam..
masih dalam kekeliruan lagi ni...

cinta??mane satu yang harus aku pilih ni..bosan da..perlu ke aku lepaskan kesemuanya dan aku yang aku jadi sepi sekuntum mawar merah??wah!!!da cam ella punya lagu plak da..
aku rasa aku da kena wat keputusan kot..xboleh nak tipu diri sendiri dengan keadaan cam ni..tapi mana nak dapat kekuatan tu..takot la nak hadapi kenyataan tu.sapa boleh tolong bagi jalan untuk aku selesaikan masalah ni...korang kan expert bab2 ni.jom la bantu2 aku..
aku kesian la kat orang yang couple ngan aku ni..sebabnyer..tah...ting tong..aku ke yang x???ala...penat la dok pikir msalah ni..kene setel gak.tapi camne carenyer..kalo aku dapat tetapkan hati ni untuk sorang je mesti aku da wat..

aku nak minta pendapat/advice dari korang yang arif bab2 gini...
story: dia aku kenal kan sebagai 'a'..kami kenal da lame da..melalui abg angkat aku..kawan ngan dia mase sekolah lg..then raye tahun lepas baru declare..bape bulan kot baru couple..tp sejak beberapa bulan ni susah gile nak cnct..i dono y..he always said hav work to do..adeh..xkan xde spend time to me lgsg..agak2la kje tu..bukan kje 24jam..orang lain kje jugak la weh..aku a semakin bosan ngan dia..bukan bosan sebab ape..cume dia xde mase untuk aku..last we'll date bulan 1 hari tu kot..lame giler tu..xpenah2 la dalam sejarah aku diabaikan sebegini rupe..
so now,nak wat decision pon aku takot sebab keadaan xmengizinkan lagi..salah wat keputusan masalah yang akan menimpa aku..aduiiii...
xsuke3x.....
pada korang yang bace entry aku ni,,ape seharusnya aku wat??perlu ke aku teruskan dalam keadaan camni..cam berpura2 plak kan??kasihani la diri dia dan diri ku...

beloved:muhammad azat...ape yang sayang kene wat ni??kita nk teruskan @ lepaskan ikatan ni...

2 comments:

  1. xyah la tipu diri sendiri...tu xikhlas namanya,seksa jiwa jerk...baik lepaskn dari terus sakit...xkan tenang hidup kalau terus cmni...yg penting,jgn hidup dlm kepura-puraan...

    ReplyDelete