bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Tuesday, March 2, 2010

SaME ke???

Syukur kepada Tuhan Ya Rabb sebab aku dapat lakukan yang terbaik untuk hari ni...
mEDICAl offICE mANAgement (AMO 2413) la...Bukan AMO 2414...tau kat miss ida mau kena tolak gak carry marks aku...for sure ma carry marks lepas target...huhu...53.8/60 tu....bukan senang nak dapat...neway hope A la tok dis subject...
nak cite sal time jawab tadi...ley lak keliru ngan jawapan...xde hint langsung miss wat soklan..adey...same ke CONSIDERATION OF AIR ngan CIRCULATION OF AIR....haaa....rugi gila bila cek jawapan tadi....tensen3....explain pon rapu2 je...janji paper aku penuh ngan jawapan...but jawapan yang ditulis tu diterima@x... no coment la...cume miss je yang ley tulun aku...huh....miss...tolong tau...ahakz...cam dy bace akunyer entri lak...lau bace malo aku nanti...
sal diri aku lak...hidung ni nape plak tah..kua air wane kuning je...nak kate cam darah xjugak..tapi ape eh...ala....pening.....nak pikir...citer ngan izat asek soh p cek je..ingat senang ke ha...meh cni anta aku ngan bayarkan skali...boleh la gak...td makan nasi lemak ayam goreng tadi...sedap...huhu..k.enaf oredy...nak facebook jap...lalala..bye...salam..

No comments:

Post a Comment