bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Friday, March 5, 2010

PEnat..

hah....penat sunguh..terpaksa berpanas lagi...aduh hai...baru je nak cerahkan kulit muka...da gelap balik..tadi aku ade game netball...MUCH win...asek asek juara je...tak paham aku..time men ngan polis tadi...fuh...xdapat nak cakap camne..letih..sampai lebam lebam gak la mate ni...dek tepukan hantaran padu si inspector tu.ala..bukan bagos mane pon.bagos lagi adik aku.pastu time nak abes game boleh plak ade perbalahan...haish..tah pape..da lau main cara kampung cakap je la.tima apa orang nak ajar.ni lagi mau lawan.eee sakali aku hentak baru tau.xpadan ngan budak.3 feet pon xtau.salah orang nampak aje.neway..hari ni happy sangat..enjoy sebab dapat releasekan tensen.hah...!!!
nak story sket sal semalam..alahai..IMMUNOLOGY....Peh susah gile..xtau suah tang mana.adekah aku yang xberusaha atau ape tah..nyesal xpulun study bab tu.neway nak patah balik pon da jawabkan..tgu result kua je la. k la...nak men farmville plak ni..sape yang jadi followers aku jom jadi jiran aku meh.jom3..

No comments:

Post a Comment